PRPS

Τα PRPs αποτελούν κλάσμα του πλάσματος που το παρασκευάζουμε την ίδια στιγμή από το αίμα του ίδιου του ασθενούς. Σε 15 λεπτά, και μετά από τοποθέτηση του δείγματος αίματος σε ειδική φυγόκεντρο, το πλάσμα είναι έτοιμο για έγχυση στην περιοχή του σώματος που πάσχει.

Περιέχει σε υψηλή συγκέντρωση αιμοπετάλια και αυξητικούς παράγοντες. Οι συγκεκριμένοι παράγοντες βρίσκονται στα αιμοπετάλια και επιδρούν ευεργετικά στις αναγεννητικές διαδικασίες στο ανθρώπινο σώμα.

Ευνοούν τις εξής διαδικασίες:

Βασιζόμενοι στις παραπάνω ευεργετικές επιδράσεις, τα PRPs μπορούν να βοηθήσουν στις εξής διαδικασίες:

Ευεργετικές εφαρμογές των PRRs στην Ορθοπαιδική και στις Αθλητικές κακώσεις:

Η ταυτόχρονη θεραπεία με άλλες μεθόδους (όπως φυσιοθεραπείες) δεν απαγορεύεται. Τα PRPs αυξάνουν την αποτελεσματικότητα οποιασδήποτε άλλης μεθόδου χρησιμοποιείται για την θεραπείας σας, καθώς λειτουργούν αθροιστικά.

Μοναδικός περιορισμός είναι η προσωρινη διακοπή αντιφλεγμονωδών και αντιπηκτικών φαρμάκων, για κάποιες ημέρες γύρω από την έγχυση των PRPs (ανάλογα με την πάθησή σας). Επίσης η μεθοδος είναι καλύτερα να μην εφαρμόζεται σε ασθενείς με σύνδρομα μυελοδυσπλασίας και επιβαρυμένα αιμοπετάλια, με κακοήθεια και με χρόνιες παθήσεις του ήπατος.

Χρειάζονται από 1 ως και 3 εγχύσεις. Τα αποτελέσματα αρχίζουν και φαίνονται από τις πρώτες εβδομάδες. Οι ασθενείς μπορούν να επιστρέψουν άμεσα σε απλές καθημερινές δραστηριότητες, εντός 2-3 ημερών σε επίπονες δραστηριότητες και εντός 3-4 ημερων σε αθλητικές δραστηριότητες.

Δεν υπάρχουν γνωστές ανεπιθύμητες ενέργειες (παρενέργειες), εκτός από μια μειοψηφία ασθενών στους οποίους παρατηρείται αντίδραση και μέτριος πόνος τοπικά, που εξαφανίζονται από λίγες ώρες ως 4 ημέρες.

Τα PRPs 3ης γενεάς που αποκλειστικά χρησιμοποιούμε, παρουσιάζουν τα εξής πλεονεκτήματα, σε σχέση με προηγούμενα συστήματα: